MariGraf Aktualności i branżowe artykuły znalezione w sieci

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum."

Każdy z nas jest codziennie zalewany toną ulotek wyjmowanych ze skrzynek pocztowych lub zza wycieraczek… Decydując się na kolportaż ulotek masz na celu przyciągnięcie uwagi i zdobycie nowych klientów. Ja wiem co trzeba zrobić aby Twoja ulotka się wyróżniła i nie zginęła w morzu innych.

Dobry plakat reklamowy oznacza przede wszystkim dobry projekt. Projekt, który jest czytelny i komunikatywny, intrygujący i wzbudzający ciekawość klienta. Mogę zagwarantować, że jeśli zlecisz mi jego wykonanie – taki właśnie będzie.

więcej »

Trochę zapomniany, ale bardzo funkcjonalny gadżet reklamowy. Duża powierzchnia nadruku, projekty graficzne w pełnym kolorze. Całość spakowana w estetyczny woreczek - idealny upominek reklamowy.

więcej »

Od projektu do druku to kompleksowa oferta wykonania projektu np. ulotki i realizacji druku w wyznaczonym nakładzie oraz dostarczenie gotowych materiałów do klienta bez kosztów wysyłki. Studio WatiGraf oferuję druk niskonakładowy techniką druku cyfrowego oraz wysokonakładowy techniką druku offsetowego. Współpracuję z najlepszymi drukarniami w Polsce o bardzo dobrej jakości druku zachowując przy tym niską cenę. W ofercie różnorodność papierów do druku od 70 gsm do 350 gsm oraz różne uszlachetnienia i zabezpieczenia druku np. folia połyskowa lub matowa, folia soft touch, lakier dyspersyjny i lakier UV wybiórczo. W ofercie druku standardowe materiały reklamowe tj. wizytówki, ulotki, plakaty, kalendarze różnego rodzaju, katalogi i broszury, gazetki, banery wielkoformatowe, billboardy, bilety, teczki, segregatory, rollup itp. Każde zlecenie wyliczane indywidualnie więc zapraszamy do kontaktu aby dopasować rodzaj papieru i przedstawić indywidualną ofertę druku.

więcej »

Zapachy samochodowe to bardzo ciekawa propozycja. Świetnie sprawdzają się jako gadżety reklamowe. Projekty graficzne można opracować w pełnej gamie kolorystycznej. Jest to bardzo użyteczny i dający duże możliwości personalizacji upominek reklamowy.

więcej »

„Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy”. Zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek! Zdaj się na nasze doświadczenie i pozwól aby Twoja firma zaistniała w oczach Klientów poprzez dobrze opracowane logo lub logotyp. Pamiętaj, że stały element wizualny, oglądany raz za razem, wzbudza zaufanie i sprawia, że klienci chętniej wracają. To właśnie logo pozwala im zapamiętać swoje doświadczenia związane z Twoją firmą. Aby logo było wyjątkowe powinno być proste, trafne, trwałe, wyróżniające się, łatwe do zapamiętania i uniwersalne. Ja wiem jak to osiągnąć.

więcej »

Koszulka polo to obok tańszego T-shirt'a podstawowa pozycja w spisie gadżetów reklamowych. Różne grubości materiału, sploty, kroje... ale i tak łączy je jedno 
- funkcjonalność i szerokie grono odbiorców. Koszulki polo dzięki kołnierzykowi
i grubszym materiale, chętniej kupowane są nie jako upominek reklamowy, a jako element ubioru firmowego.

więcej »

Kolejna propozycje spod znaku zabawek antystresowych. Zabawny kształt, spore rozmiary i duża powierzchnia nadruku sprawiają, że ten produkt idealnie nadaje się jako upominek dla maluchów.

więcej »

Czapka patrolówka / kubanka, materiał 100% bawełna. Świetne wykonanie, nowoczesny krój. Idealna na imprezy targowe czy jako element odzieży roboczej. Dostępna w wielu kolorach.

więcej »

To właśnie wizerunek marki w dużej mierze decyduje o sukcesie marketingowym oraz rynkowym danej firmy. Klienci wybierają produkty na podstawie ich wartości postrzeganej a nie rzeczywistej. Dlatego odpowiednie wykreowanie wizerunku firmy ma duże znaczenie. Najważniejsze elementy to: logo, jednolita kolorystyka, dobór fontów, strona www, publikacje promocyjne firmy, papier firmowy, wizytówki, koperty. Ich spójność i wzajemne oddziaływania decydują o postrzeganiu danej marki i są określane przez Księgę Znaku, zwaną takżeSystemem Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity).

więcej »

Parasole to weterani rynku gadżetów reklamowych. Różne modele, kolory, jakość wykonania. Niezmiennie chętnie kupowane przez klientów z każdej branży. Parasol to upominek reklamowy, którym możemy obdarować każdego - bez względu na pogodę:)

więcej »

Zestaw piśmienniczy to jeden z najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych. Do wyboru z jednym, dwoma i trzema elementami. Na metalowym długopisie, ołówku czy piórze można dodatkowo wykonać grawer. Swoją popularność zawdzięczają ogromnej funkcjonalności i szerokiemu gronu odbiorów, których można obdarować takim upominkiem reklamowym.

więcej »

Magiczny kubek - grafika pojawia się po rozgrzaniu gorącym płynem. Duża powierzchnia nadruku sprawia, że jest to bardzo ciekawy gadżet reklamowy. W ofercie dwa różne modele.

więcej »

Bardzo ważnym aspektem dotyczącym reklamy są jej funkcje. Głównymi i najbardziej znanymi są cztery:

  • funkcja informacyjna (nazywana także informującą) informuje konsumentów o cechach i przeznaczeniu towarów, zarówno tych, które są już na rynku jak i tych właśnie wprowadzanych na rynek,
  • funkcja nakłaniająca, polega na przekonaniu konsumentów, że produkt reklamowany najlepiej zaspokoi ich potrzeby i nakłonieniu ich do dokonania zakupu,
  • funkcja utrwalająca, zatrzymuje przy danym produkcie odpowiednią liczbę konsumentów a także utrwala w nich przekonanie, że dany produkt jest najlepszy i lepszy niż produkty konkurencyjne,
  • funkcja edukacyjna, adresaci dowiadują się o istniejących na rynku produktach, sposobach zaspokajania potrzeb oraz korzyściach z tym związanych.

Bez względu na ilość wymienionych funkcji musimy pamiętać o tym, że do najważniejszych zadań reklamy należy nakłonienie konsumenta do sięgnięcia po produkt po raz pierwszy. Istnieje bowiem duże prawdopodobieństwo, że na pierwszym razie się nie skończy a o to właśnie chodzi nadawcą reklam.

więcej »

Pod względem wartości obrotów reklamowych, kino jest najmniejszym z medium, ponieważ stanową one tylko ok. 1%. Spowodowane jest to przede wszystkim ilością osób odwiedzających kina, a liczba odbiorców jest dla reklamodawcy czynnikiem często decydującym. Zaletą kina pod względem reklamowym jest bezpośrednie „uderzenie” w grupę docelową, bowiem widz nie ma możliwości nie oglądania reklam. Bardzo rzadko też widzowie wychodzą podczas reklam z kina. Kolejną zaletą jest skupianie bardzo młodej widowni, co wyróżnia je na tle innych mediów. Z badań w Polsce wynika, że do kina przychodzą osoby głównie w wieku od 16 do 40 lat. Nie brane jednak w nich były pod uwagę seanse dla dzieci. Umiejscowienie kin w miastach stwarza także poczucie prestiżu dla ich widzów. Wpływ na to ma także niestety cena biletów, co ogranicza dostęp do kin osób biedniejszych. Powoduje to jednak możliwość dotarcia do danej grupy odbiorców. Są to bowiem głównie ludzie zarabiający min. średnią krajową, pozytywnie nastawieni do życia oraz szukający nowości. Atmosfera panująca w kinie, czyli między innymi przygaszone światła, duży ekran i idealne nagłośnienie, powoduje, że reklama kinowa jest odbierana bardziej pozytywnie niż na przykład reklama telewizyjna. Reklamodawcy mają także dużą pewność, że reklama zostanie obejrzana przez wszystkich, którzy kupili bilety na seans, ponieważ zazwyczaj do kina przychodzi się wcześniej a emisja reklam a potem filmu odbywa się gdy już wszystkie wykupione miejsca są zajęte. Przewagą kina nad telewizją jest to, że chociaż w kinie wykorzystuje się najczęściej spoty reklamowe to mogą one trwać o wiele dłużej niż w telewizji, dzięki czemu mają one większą siłę oddziaływania. Wadą kina jest między innymi mała ilość kin w Polsce, głównie wschodniej. Wadą może być także ograniczona liczba reklam w kinie, bowiem najczęściej jest to ok. 10 minut przed każdym seansem.

więcej »

Rynek reklamy internetowej w Polsce jest rynkiem rozwijającym się w bardzo szybkim tempie. Wiąże się to głównie z rosnącą liczbą internautów w Polsce i coraz bardziej powszechnym i łatwym dostępem do zasobów światowej sieci. Przewagą internetu nad innymi nośnikami reklamy jest jego interaktywność. Trudno bowiem w przypadku innych mediów o zorganizowanie konkursu, zaproponowanie gier czy dyskusji dotyczących produktu lub firmy w tym samym miejscu i czasie bez wychodzenia z domu czy korzystania z telefonu. Organizacja tego typu konkursów pozwala zbudować silną więź firmy z klientami, głównie dzięki emocją i atmosferze zabawy. Z reklamą internetową firma może połączyć na przykład ankiety, dzięki czemu w szybkim tempie może dowiedzieć się czy reklama trafia do odpowiedniej grupy odbiorców lub do jakiej grupy w ogóle trafia. Cena reklamy w internecie zależy od rodzaju wybranej jej formy. Mogą być to np. bannery reklamowe, loga w tle stron, boksy reklamowe czy billboardy. Coraz częściej firmy decydują się na utworzenie własnych stron WWW, dzięki czemu nie tylko się reklamują ale i ułatwiają klientom dostęp do informacji o firmie czy jej produktach. Internet umożliwia firmie stworzenie nowoczesnego wizerunku, ponieważ udowadnia ona w ten sposób, że potrafi wykorzystać najnowsze technologie. Internet oferuje także ciągły kontakt z klientami oraz bardzo duży i ciągle rozwijający się rynek reklamy.

więcej »
następne >>
Katalog Produktów

 

 

 

 

Strony Internetowe

Aktualności

Google+