MariGraf Aktualności i branżowe artykuły znalezione w sieci

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum."

Dzięki naniesieniu trwałego wzoru lub logotypu na gadżecie promocyjnym, możesz być pewny, że będzie on przypominał o Twojej marce przez lata. Oferujemy nadruki na kubkach, długopisach, breloczkach, kartach, zeszytach, organizatorach czy rozmaitych torbach oraz opakowaniach. Każdy nadruk wykonywany jest w sposób bardzo staranny po to, aby jego aplikacja pozwoliła na stworzenie wyjątkowych, oryginalnych i niepowtarzalnych produktów związanych z Państwa firmą.

więcej »

Jest to technika znakowania, która polega na przenoszeniu dowolnego wzoru z matrycy na konkretny materiał, przy wykorzystaniu wysokiej temperatury i ciśnienia. Tłoczenie może być wykonywane na sucho (odbicie samej matrycy w powierzchni materiału) lub też przy wykorzystaniu folii (color stamping w złotym bądź srebrnym kolorze). Matrycę wykonujemy w cenie zamówienia.

Zalety:

Szerokie zastosowanie
Technika ta ma zastosowanie na dowolnych materiałach skórzanych, skóropodobnych, jak również na tekturze bądź tworzywach sztucznych.
Estetyka
Metoda ta pozwala na stworzenie eleganckich i estetycznych materiałów oraz gadżetów promocyjnych.
Trwałość
Zagłębienia, które powstały w trakcie tłoczenia tej metody wyróżniają się odpornością na ścieranie.
więcej »

Brief – podstawowy dokument zawierający zestaw informacji użytecznych w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Zawarte w nim informacje najczęściej dotyczą odbiorców reklamy, głównych celów kampanii, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją projektu. Precyzuje i określa zadania stawiane agencji reklamowej.

Schemat briefu reklamowego
Wprowadzenie
  • Charakterystyka marki
  • Analiza konkurencji
  • Sposób zakupu produktu
Docelowa grupa odbiorców
  • Cechy demograficzne
  • Wiedza o danej kategorii produktów i zainteresowanie nią
  • Kryteria rozróżniania marek konkurencyjnych
  • Użytkowanie produktu
Cele reklamy
  • Co firma zamierza osiągnąć dzięki reklamie
Obietnica
  • Treść silnie motywująca do działania i wyróżniająca markę
Poparcie
  • Co potwierdza obietnicę i pomoże uwierzyć w nią klientowi
Pożądana reakcja konsumenta
  • Co powinien pomyśleć klient, kiedy zobaczy reklamę
Wskazówki wykonawcze
  • Sugestie co należy wykorzystać, a czego nie
  • Obowiązkowe składniki – co reklama powinna zawierać np. logo
  • Ograniczenia prawne i kodeksy branżowe
Środki przekazu
  • Sugerowane media i środki przekazu np. długość spotu
Budżet
  • Na produkcję
  • Na umieszczanie w środkach przekazu
  • Na inne instrumenty promocji
Ocena skuteczności
  • Kryteria i narzędzia oceny
Załączniki
  • Dane o sprzedaży w ujęciu regionalnym
  • Dane o sprzedaży w ujęciu czasowym
  • Wyniki badań postaw i preferencji odbiorców reklamy

 

więcej »

Technika sitodruku ma bardzo długą historię – wywodzi się z tzw. malowania szablonowego, znanego już w czasach starożytnych. W metodzie tej kluczowym urządzeniem jest sito. Część oczek w sicie jest zasklepiona, natomiast wolne oczka tworzą matrycę. Podczas drukowania, gęsta, mazista farba jest rozprowadzana na całej powierzchni siatki za pomocą rakla. Przeciska się ona jednak tylko przez wolne oczka bezpośrednio na znakowany artykuł reklamowy. W ten sposób powstaje efektowny nadruk.

Zalety sitodruku:

Szerokie zastosowanie

Sitodruk może być stosowany na wielu typach produktów z tkanin, bawełny, dzianiny a także tworzywach sztucznych czy drewnie. Dlatego za jego pomocą może być znakowana zarówno odzież, torby, parasole, czapki, jak i gadżety plastikowe, drewniane oraz skórzane.

Trwałość
Dzięki zastosowaniu bardzo wytrzymałych farb drukarskich, nadruki są odporne m.in. na wilgoć, promieniowane UV, uszkodzenia mechaniczne czy pranie.
Nasycenie barw
Zastosowanie dużej ilości farby umożliwia uzyskanie bardzo wyrazistych i w pełni nasyconych barw.
więcej »

Technika, która pozwala na termiczne wgrzanie grafiki w konkretny materiał to termotransfer. Początkowo, na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest wzór, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę, około 150°C.

Czystość krawędzi nadruku Wysokie nasycenie kolorów co sprawia, że każdy aplikowany nadruk ma czyste oraz wyraźne krawędzie.

Pełen CMYK Wykonywanie atrakcyjnych, wielokolorowych nadruków, niemożliwych w przypadku tradycyjnego sitodruku. Technika ta pozwala na perfekcyjne odwzorowanie kolorów.

Trwałość Nadruk zachowuje ogromną trwałość przez wiele lat dzięki zastosowaniu termicznego wgrzania materiału transferowego.

Precyzja Dokładne i schludne nanoszenie grafik, dzięki najwyższej jakości oraz czystości krawędzi nadruku.

więcej »

Wizytówki są niezwykle ważnym składnikiem identyfikacji wizualnej firm. Stanowią najwygodniejszą formę przekazywania kompletu identyfikujących Cię informacji. Świadczą też o wręczającym je człowieku oraz firmie, którą reprezentuje. Zadbaj by to wrażenie było jak najlepsze, zaufaj mi jako specjaliście.

więcej »

Druk termotransferowy to technika wgrzewania w tkaninę specjalnych folii wycinanych ploterowo - flex (gładkiej) lub flock (z meszkiem). Dobre efekty uzyskuje się przy nadrukach wykonanych zarówno na materiałach naturalnych jak i sztucznych. Termotransfer nie wymaga poligraficznego przygotowania do druku, dzięki czemu sprawdza się przy niskich nakładach, możliwe jest wykonanie nawet pojedyńczych egzemplarzy. Jest to idealna metoda do napisów i prostych rysunków. Flex i flock jest metodą bardzo trwałą, nie pozwala jednak na wykonywanie skomplikowanych wzorów z przejściami tonalnymi i dużą ilością drobnych detali.W takim wypadku idealnym rozwiązaniem jest druk solwentowy na specjalnie do tego przeznaczonej folii typu flex - wzór drukowany jest ploterem drukującym na folii, a następnie wycinany po obrysie ploterem tnącym i wgrzewany w materiał. Metoda ta znakomicie sprawdza się  wtedy, gdy potrzebny jest pełnokolorowy nadruk w niskim nakładzie.

więcej »

Oklejona witryna przyciąga uwagę przechodniów i informuje o charakterze działalności sklepu. Ponadto powinna zachęcać do wejścia, jednak od tego w dużej mierze zależy projekt. Musi on być prosty, a zarazem efektywny. To bardzo skuteczna forma reklamy zewnętrznej, a przy tym niedroga. Oklejanie witryn sklepowych wykonujemy na zlecenie różnych klientów. Współpracujemy z galeriami handlowymi, salonami samochodowymi, sklepami, oraz małymi firmami. Wykonujemy również oklejanie witryn wewnątrz firm, w pomieszczeniach biurowych i konferencyjnych. Klienci do dyspozycji mają kilkanaście rodzajów folii. Oraz kilka technik obróbki folii. Wykonujemy druk kolorowy z jakością fotograficzną. Posiadamy również specjalistyczne plotery tnące. Wykonujemy nawet druk oraz cięcie po obrysie. Nie jest dla nas problemem wykonać grafiki drukowane o dowolnym kształcie i rozmiarze. Doradzimy również w doborze folii i technice druku. Jedne folie bardziej przyciemniają pomieszczenie, a drugie mniej. Folia monomeryczna czy folia polimerowa całkowicie zasłania to co znajduję się za witryną. Po pierwsze pobudza ciekawość odbiorcy, a po drugie klientom i pracowniką zapewnia prywatność. Gdy wykonujemy druk na folii OWV otrzymujemy bardzo fajny efekt: z zewnątrz widzimy pełno kolorową reklamę, a od środka natomiast widać to co dzieję się na zewnątrz. Folie których używamy nie niszczą szyby, dlatego bez wahania można zagospodarować niewykorzystaną powierzchnie w sklepie Ponadto reklama na witrynie nie wymaga zezwolenia Urzędu Miejskiego.

więcej »

Baner reklamowy to wielkoformatowy plakat, który obecnie stanowi najpopularniejszą formę reklamy outdoorowej. Proponujemy wysokiej jakości, trwały wydruk banerów. Możliwości technologiczne oraz zdobyta wiedza i doświadczenie pozwala nam realizować nawet nietypowe zlecenia. Gwarantujemy precyzyjne wykonanie, aby banery realizowały swoje reklamowe zadanie. Druk banerów odbywa się przy użyciu nowoczesnych maszyn. Wykorzystujemy oryginalne atramenty, dlatego nasze banery charakteryzuje wyjątkowo wysokie nasycenie koloru. Banery od plakatów różnią się wytrzymałością i odpornością na czynniki zewnętrzne. Wykonywane przez nas banery nie blakną, nie ścierają się, a zawarta treść na zawsze pozostaje czytelna. W celu maksymalnego zwiększenia wytrzymałości banera, wykonujemy również najlepszą formę zabezpieczenia wydruku używając laminat płynny UV. Usługa laminacji płynnej UV może zwiększyć żywotność banera nawet dwukrotnie.

Po konsultacji z usługobiorcą wybieramy materiał do zadruku. Wydruk banerów w Poznaniu wykonujemy na wszytskich możliwych dostępnych na rynku materiałach. Proponujemy baner powlekany, baner laminowany, a nawet ekonomiczny baner laminowany 300g. Wzmacniamy krawędzie baneru reklamowego zgrzewając je profesjonalną zgrzewarką klinową i lokalizujemy metalowe oczka ocynkowane- co zapobiega rdzewieniu oczek. Banery reklamowe bez trudu można transportować, a także montować i demontować. Usługę wykonujemy terminowo, rzetelnie i tanio. Dbamy o to, aby nasze produkty spełniały oczekiwania nawet bardzo wymagającego klienta.

więcej »

Główną zaletą folii samoprzylepnej jest fakt, że można ją nakleić dosłownie wszędzie. Mobilną formą reklamy może stać się tramwaj, samochód, a nawet skuter. Oklejanie pojazdów wymaga odpowiedniego doboru folii. Folie samoprzylepną można stosować wewnątrz jak i na zewnątrz. Nadaję się do oklejania drzwi sklepowych jak i szyldów reklamowych. Druk na folii samoprzylepnej odbywa się przy użyciu nowoczesnych maszyn. Wykonujemy również reklamowe folie o nieregularnych kształtach. Istnieje kilka rodzajów folii samoprzylepnych, jednak nie wszystkie są odporne na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. W zależności od zastosowania wykonujemy druk na folii monomerycznej, polimerowej, wylewanej oraz innych specjalitycznych. Do zastosowań reklamy zewnętrznej możliwy jest również druk na folii do podświetleń. Użycie takich materiałów umożliwia druk EKO solvetowy, solventowy, hardsolventowy oraz druk UV. Zanieczyszczenie z folii spływają samoczynnie wraz z deszczem. Laminowanie wydruków wielkoformatowych zabezpiecza przed wpływem promieni słonecznych. Taką folię można nawet czyścić, jednak należy unikać żrących środków lub środków z rozpuszczalnikami. Nie pozostawia żadnych śladów po odklejeniu.

więcej »

Czy wiesz, że kamizelki odblaskowe przydają się w wielu codziennych sytuacjach? Powinniśmy je ze sobą mieć między innymi podczas spacerów, powrotów do domu poboczem drogi czy w samochodzie, gdy podczas awarii trzeba wyjść z samochodu na drogę. Dzięki swoim kolorom i właściwościom kamizelki ostrzegawcze mogą ustrzec nas przed niebezpiecznym wypadkiem, a nawet śmiercią! Jeżeli zależy Ci na tym, abyście Ty i Twoi bliscy byli widoczni na drodze, kamizelki odblaskowe to propozycja dla Ciebie!

więcej »
FOLIE

Folia monomeryczna – samoprzylepna folia ogólnego zastosowania, przeznaczona do aplikacji na płaskie powierzchnie, bez występowania przetłoczeń. Zaleca się ją do krótko- i średniookresowych zastosowań zewnętrznych (2-3 lata).

Folia polimerowa – folia przeznaczona do aplikacji na płaskie powierzchnie z lekkimi przetłoczeniami. Może być wykorzystywana w przypadkach, kiedy istnieje konieczność lekkiej deformacji folii w celu dopasowania jej do nierównego podłoża. Zalecana jest przy długookresowych zastosowaniach zewnętrznych – ok. 5 lat.

Folia wylewana – folia, która znaduje zastosowanie przy nierównych powierzchniach z wyraźnymi przetłoczniami, czyli wszędzie tam, gdzie istnieje konieczność deformacji folii w celu dopasowania jej do nierównego podłoża. Jest odpowiednia do bardzo długich zastosowań zewnętrznych – powyżej 5 lat.

Folia One Way Vision – biała, błyszcząca, perforowana folia PCV z czarnym spodem, przeznaczona do stosowania na płaskich, przeźroczystych powierzchniach, takich jak szkło. Przy tego typu foliach stosunek powierzchni zadruku do całości powierzchni wynosi 50%. Z jednej strony nadruk jest więc bardzo dobrze widoczny, a z drugiej, perforacja pozwala na swobodne przechodzenie światła. Stąd popularność folii One Way Vision na zewnętrznych szybach pojazdów, witrynach sklepowych oraz innych przeźroczystych nośnikach reklamowych. Jest odpowiednia do zastosowań zewnętrznych krótko-
i średniookresowych. Zaleca się zabezpieczenie folii laminatem ze względu na możliwość gromadzenia się kurzu i wilgoci w perforacji. Folia może być aplikowana tylko "na sucho".

PAPIERY

Blueback – rodzaj papieru stosowany przy wydrukach billboardów. Jego tylna, błękitna warstwa zapobiega prześwitywaniu poprzednio naklejonych warstw reklamowych.

Whiteback – to papier plakatowy przeznaczony do wystaw wewnętrznych zarówno podświetlanych jak
i oświetlanych. Doskonale nadaje się do wystroju wszelkich pomieszczeń handlowych czy wystawowych.

MATERIAŁY BANEROWE

Frontlit – materiał przeznaczony do druku jednostronnego. Produkowany jest z tkaniny poliestrowej powleczonej PCV, co gwarantuje bardzo wysoką wytrzymałość na rozdarcie. Dzięki temu, że poszczególne pasy frontlit’u mogą być łączone poprzez zgrzewanie tworząc powierzchnię o dowolnych wymiarach, wielkość nośnika stworzonego przy użyciu frontlit’u jest ograniczona tylko konstrukcją nośną banera lub możliwościami jego zamocowania.

Backlit - materiał winylowy przepuszczający i rozpraszający światło. Przeznaczony jest do oświetlenia "tylnego". W świetle dziennym zachowuje takie same właściwości wizualne jak frontlit. Te cechy, połączone z odpowiednim projektem, pozwalają uzyskać efekt "day/night" - czyli obraz widziany
w świetle dziennym, w nocy, przy podświetleniu banera jest uzupełniany o dodatkowe elementy. Backlit może być łączony w większe powierzchnie poprzez specjalnie wykonane zgrzewy, które są niewidoczne przy podświetleniu.

Blockout - materiał przeznaczony do zastosowania wewnętrznego i zewnętrznego, w przypadkach gdy grafika jest dwustronna a światło nie powinno przenikać na drugą stronę. Materiał można stosować również do wyciemniania pomieszczeń hotelowych czy biurowych.

Siatka (baner siatkowy) - nośnik reklamowy o strukturze siatki umożliwiającej przepływ powietrza. Dzięki temu baner jest odporniejszy na niepożądane działanie wiatru, równoczesnie wyeliminowany zostaje tzw. efekt żagla. Z tego względu siatka polecana jest przede wszystkim do zawieszania między słupami, na elewacjach budynków czy rusztowaniach. Posiada wzmocnione brzegi i metalowe oczka zamontowane na obwodzie co 50 cm.

Płótno – charakteryzujący się wysoką wodoodpornością materiał błyszczący lub matowy, przeznaczony do druku solwentowego jednostronnego. Posiada specjalną powłokę, która zapewnia doskonałą kolorystykę i rozdzielczość drukowanego obrazu.

więcej »
 
Budowanie świadomości marki (ang. branding) – technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej. Przekaz taki jest częścią procesu zwanego brandingiem.
 
Branding, czyli budowanie świadomości marki polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów. Marka jest koncepcją, którą klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją. Aby marka była kojarzoną z dobrą jakością musi mieć dobrą reputację i wierną grupę stałych klientów.
 
Najczęściej stosowane metody budowania świadomości marki to dobór odpowiedniej nazwy marki, logo, hasła reklamowego, adresu strony internetowej, ogólnego wzoru wyglądu oraz przekazu materiałów reklamowych. Wszystkie te sposoby muszą być ze sobą powiązane, stanowić spójną całość przekazu marketingowego, oraz być skierowane do konkretnej grupy docelowej.
 
Jednym z najważniejszych parametrów zarządzania marką jest świadomość marki. Świadomość marki odzwierciedla jej stan w świadomości klientów. Pokazuje gotowość i chęć klienta do zakupu produktu konkretnej marki.
 
Świadomość marki można badać na trzech poziomach. Wyróżnia się zatem:
 
świadomość natychmiastową (top-of-mind). Top-of mind wskazuje, która marka kategorii produktów lub usług jest pierwszą rozważaną marką w momencie decyzji o zakupie. Wysoka wartość top-of-mind marki X wyrażona w procentach mówi jak duży odsetek badanych respondentów rozważa markę X jako pierwszą podczas decydowania o zakupie produktu;
spontaniczna świadomość marki (spontaneous brand awareness) pokazuje pole wyboru klienta. Polem tym jest zwykle kilka marek (3-6), które dla konsumenta maja największe znaczenie podczas dokonywania wyboru spośród całej kategorii produktowej. Do pola tego należy również marka top-of-mind;
Wspierana świadomość marki wskazuje, jakie marki klient w ogóle zna.
więcej »

Twoja identyfikacja wizualna to klucz do wyróżnienia się na tle konkurencji i bycie zapamiętanym przez klientów potencjalnych i istniejących. Jest to ważne w utrzymaniu wizerunku firmy w marketingu i reklamie. Dobra kreacja logo to twarz firmy, a spójnie przygotowane materiały identyfikacji wizualnej tj. papier firmowy, teczki firmowe, segregatory, koperty, wizytówki i inne gadżety firmowe, którymi może dysponować przedstawiciel handlowy czy każdy inny pracownik zapewni dobry wizerunek i promocję marki.

Mocny wizerunek firmy

Identyfikacja wizualna to podstawowy element reklamy, która służy do kreowania wizerunku marki i firmy na rynku. Odpowiednio przygotowana identyfikacja wizualna pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji i zostać zapamiętanym w natłoku reklam co skutkuje większymi osiągnięciami ekonomicznymi w firmie. Spójnie przygotowane materiały reklamowe i elementy wizerunku tworzą całość w identyfikacji wizualnej firmy. Materiałami reklamowymi może być każdy nośnik mediów np. bilbordy, banery, ulotki itp. natomiast wizerunek firmy tworzy papier firmowy, koperty, teczki ofertowe, długopisy, wizytówki czy inne gadżety, a podstawowym elementem jest znak firmowy - logo. Wszystkie te elementy łączy spójny system pełnej identyfikacji wizualnej, dzięki której dany produkt czy firma zostaje wyróżniona i zapamiętana na rynku tworząc indywidualną rozpoznawalność oraz markę firmy. Mocny wizerunek firmy to zaufanie i profesjonalizm.

Wyróżnij się na tle konkurencji

Studio graficzne WatiGraf oferuje przygotowanie wyżej wspomnianej identyfikacji wizualnej dla Państwa firmy z indywidualnym podejściem do zlecenia. Analiza rynku pod kątem danej działalności oraz porady i doradztwo z zakresu przygotowania odpowiedniej kampanii reklamowej aby dotrzeć do jak największej ilości docelowych odbiorców. Indywidualnie przygotowana grafika identyfikacji wizualnej odzwierciedlająca Państwa działalność, która spowoduje profesjonalne podejście klientów do Państwa firmy. Kompleksowa usługa dla firm działających w dowolnej branży dostosowując się do każdego budżetu.

więcej »

Gadżet (ang./fr. Gadget) – wymysł, przyrząd, urządzenie. Niewielki przedmiot, czasem niepełniący funkcji użytkowej. Gadżetami mogą być reklamówki, figurki, podstawki, przyciski do papieru, długopisybreloczki, itp. Gadżet oznacza również nowe urządzenie techniczne o kwestionowanej funkcjonalności lub użyteczności[1]. W Prywatnym leksykonie współczesnej polszczyzny występuje określenie durnostojki[2].

W połowie XIX w., w potocznym slangu marynarskim, słowo gadjet oznaczało niewielki mechanizm lub część statku, których brakowało bądź o których zapomniano[potrzebne źródło].

Gadżety mogą być wykorzystywane przez firmy lub instytucje w celach promocyjnych i reklamowych.

więcej »
następne >>
Katalog Produktów

 

 

 

 

Strony Internetowe

Aktualności

Google+