MariGraf Aktualności i branżowe artykuły znalezione w sieci

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum."

Drukarnia wielkoformatowa jest to specjalny rodzaj drukarni, która specjalizuje się w lateksowym bądź solwentowym druku cyfrowym. To najnowocześniejsza technologia wykorzystywana do produkowania między innymi banerów, billboardów, tablic, plakatów czy szyldów. Wszystkie te nośniki reklamy możemy spotkać na co dzień. Jak widać druk wielkoformatowy to powszechnie używana technika druku.

Jeśli chcemy, by potencjalni klienci dowiedzieli się o prowadzonej przez nas firmie oraz naszych usługach bądź produktach, powinniśmy odwiedzić miejsce takie jak agencja reklamy. Pracownicy pomogą nam opracować odpowiednią kampanię reklamową dla naszego biznesu. Z pewnością konieczne będą różnego rodzaju ulotki, plakaty czy banery. Zazwyczaj agencja reklamowa umożliwia także ich wydrukowanie.

więcej »

Niektóre agencje reklamowe oraz drukarnie, po ty aby docenić swoich stałych klientów przygotowuje dla nich specjalne oferty, gdzie mogą sobie pozwolić na wydruki prestiżowe cechujące się najwyższą jakością papieru, jak również farby drukarskiej wykorzystanej w takim wydruku. Inną formą docenienia stałego klienta mogą być tak zwane wydruki z Twoim logo, które zostaną docenione przez nawet najbardziej wybrednych klientów.

Dzisiaj już niemalże każda firma dysponuje własnymi ulotkami reklamującymi jej produkty. Toteż ulotki bardzo spowszedniały wszystkim Polakom. Dlatego też warto zachęcić klienta czymś ciekawszym. Ulotki składane nie posiadające zbyt dużego rozmiaru są znacznie częściej dostrzegane i czytane przez klientów niż zwykłe jednostronne ulotki, albo ulotki dwustronne z dużym formatem.

Szukając firmy, która zajmie się wykonaniem ulotek reklamowych, czy też innymi formami marketingu, warto wybrać profesjonalne studio reklamy. Pracownicy takiego studia doradzą nam, pomogą w realizacji projektów, przedstawią przygotowane przez nich do akceptacji projekty graficzne i wraz z klientem, wedle jego potrzeb przygotują finalny produkt, który zadowoli nawet największe wymagania klienta.

więcej »

Auto-magnesy łatwo demontować, co pozwala na szybkie i łatwe przekształcanie pojazdu firmowego w samochód cywilny. Możliwe jest także zamówienie kilku projektów reklam i używanie ich wedle potrzeby – np. maż prowadzi usługi budowlane, a żona gabinet kosmetyczny i zależnie kto i do jakiego klienta jedzie może „ubrać” samochód stosownie do potrzeb we właściwe naklejki magnetyczne.

Dostępne są także zadrukowane magnesy odblaskowe. Taka reklama jest bardzo dobrze widoczna w nocy świecąc odbitym światłem reflektorów innych aut. Białą odblaskową folię możemy zadrukować w pełnym kolorze w jakości foto dowolną grafiką reklamową!

Magnesy drukowane są w jakości fotograficznej za pomocą ploterów eko-solventowych przy użyciu markowych materiałów (Avery, Oracal). Możesz dostarczyć swój własny projekt graficzny, zdjęcie, rysunek, ewentualnie możesz podesłać logo i treść, a grafik zajmie się szybkim opracowaniem projektu graficznego wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w projektowaniu skutecznych reklam.

Naklejki magnetyczne o grubości 0,4 mm są solidne, a jednocześnie na tyle elastyczne, że dopasowują się do kształtów auta – np. przetłoczeń na drzwiach czy klapie bagażnika. Dla większych wymiarów dostępne są także podłoża magnetyczne o grubości 0,6 mm, które mają większą siłę przyciągania do powierzchni blachy.

Auto-magnesy to nowoczesna forma reklamy. Pozwala przekształcić dowolny pojazd – Twój lub pojazdy Twoich znajomych i rodziny – w mobilny nośnik reklamowy. Ich forma pozwala na zawarcie najważniejszych informacji – bez przesytu jaki można często spotkać na oklejonych w całości auta.Magnesy są trwałe – warstwa nadruku pokryta jest grubym laminatem a przy tym stosunkowo tanie.

więcej »

Z pewnością na sukces firmy wpływa wiele czynników m.in. dobra organizacja pracy, specjaliści którzy ze swojej pasji uczynili dobroczynne pasmo możliwości i usług, ale również skuteczna reklama, przykuwająca uwagę odbiorców różnego rodzaju przekazów społecznych i medialnych. Jedną z kluczowych form dobrej reklamy są strony internetowe, będące doskonałym źródłem informacji o firmie i jej możliwościach oraz ich pozycjonowanie stron w w Google.

Jaka jest cena pozycjonowania?Na to podstawowe pytanie nie jesteśmy w stanie jednoznacznie odpowiedzieć. Koszt pozycjonowania jest bardzo różny, tak samo jak koszt każdej innej usługi czy towaru(samochód możemy kupić za 20 000zł i za 200 000zł). Ceny dobieramy tak, żeby zarówno Ty jak i my byli zadowoleni. Na cenę najbardziej wpływa ilość i jakoś konkurencji: koszt pozycjonowania strony działającej w niszy rynkowej będzie niski, a koszt reklamy w np. branży modnej będą wieksze. Dokładną szczegółową wycenę podamy po rozmowach oraz po przeprowadzeniu przez nas analizy konkurencji.

Tworzenie stron www i ich pozycjonowanie jest to o tyle istotne jeżeli chcemy zobaczyć własną domenę na wysokiej pozycji wśród wyników wyszukania. Z bardzo wielu raportów firm, które zajmują się badaniami ruchu w internecie wynika, że ogólnodostępne darmowe wyszukiwarki i katalogi są w stanie wygenerować do 80% ruchu na danej witrynie.

Pozycjonowanie strony w internecie jest usługą długoterminową, efekty naszych prac będzie można zobaczyć po okresie około 1-2 miesięcy. Proces ten jest długo falowy, a i przyrost linków jak i ogłoszeń reklamowych musi być naturalny w innym przypadku wyszukiwarka Google określi nas jako Spam. Decydującą rolę ma tu jednak konkurencyjność wybranych do pozycjonowania fraz. Pozycjonowanie stron internetowych

W przypadku pozycjonowania strony www skierowanego do rynku lokalnego istotne jest jak odpowiednio dobierzmy frazy kluczowe. Wszystkie frazy powinny zawierać nazwę danego miasta czy lokalizacji, np. „pozycjonowanie Kraków“, gdyż taka fraza będzie na pewno o wiele tańsza od frazy ogólnej „Pozycjonowanie stron“ i w większym stopniu przełoży się na konwersje, np. sprzedaż.

W naszej szerokiej ofercie posiadamy usługę pozycjonowania stron − w skróconej nazwie SEO − będącą priorytetem w działaniach firmy w internecie np. Google przy poszukiwaniu konkretnych fraz. Dzięki temu Twoja firma znajduje się w czołówce i z pewnością nie będzie zapomniana, a także trafi do potrzeb klientów. Strona będąca dobrze wypozycjonowana daje Ci gwarancję na nieustanny rozwój i miejsce w czołówce wśród konkurencji z danej branży

więcej »

Balony reklamowe nieustannie od lat są bardzo popularnym gadżetem reklamowym. Ten nośnik reklamy szczególnie cieszy dzieci, bo jest to dla nich świetna zabawka. Żeby uczynić z balona reklamę naszego biznesu powinno umieścić się na nim nadruk z przykładowo logiem firmy. Jeśli zastanawiamy się w jaki sposób rozreklamować naszą firmę oraz oferowane przez nas produkty bądź usługi, warto rozważyć sprawę gadżetów reklamowych. Wybór pośród nich jest niezwykle bogaty. Mogą to być kubki, koszulki, długopisy, breloki lub balony z nadrukiem. Te ostatnie z pewnością spodobają się dzieciom. Jeśli chodzi o balony reklamowe to wybór kolorów, kształtów, a nawet wymiarów jest bardzo szeroki. Producenci tych nośników reklamy wychodzą naprzeciw zapotrzebowaniu swoich klientów, którzy zamawiają je bardzo często. Mają one logo, nazwę, ewentualnie hasło reklamowe. Najczęściej takie balony z nadrukiem rozdawane są w czasie festynów, ponieważ ochoczo biorą je najmłodsi. Balony to gadżet, który jest wykorzystywany przez osoby prowadzące własne przedsiębiorstwa w celu reklamowym. Pewnie każdy z nas nie raz widział takie balony z nadrukiem na przykład loga albo hasła reklamowego konkretnej firmy. Oferta balonów jest bardzo szeroka. Producenci oferują mnóstwo kolorów, kształtów oraz rozmiarów. W takiej sytuacji, z pewnością każdy zainteresowany wybierze coś ciekawego. Na rynku reklamowym działają firmy, które zajmują się produkowaniem i sprzedawaniem najróżniejszych gadżetów reklamowych. Jak wskazują zamówienia poszczególnych klientów, nieustanną popularnością cieszą się nieprzerwanie od wielu lat balony z nadrukiem. Dostępne są one w licznych rozmiarach i kolorach. Jeżeli jesteśmy zainteresowani takim nośnikiem reklamy, na pewno znajdziemy coś dla siebie.

więcej »

Znakowanie za pomocą kalki ceramicznej polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (np. logotypy, napisy) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu. Następnie kalka zostaje wypalona w temperaturze 800°C co sprawia, że otrzymane nadruki na kubki lub wazony cechują się wysoką jakością wykonania oraz trwałością. Technika transferu ceramicznego pozwala na wykonywanie nadruków wielokolorowych o bardzo dobrej jakości i czystości krawędzi. Kolory dobierane są według wzornika Pantone. Wysoka jakoś wykonania nadruków sprawia, że są one trwałe oraz odporne na ścieranie. Dzięki temu możliwe jest mycie przedmiotów oznakowanych tą techniką w zmywarkach. Nowatorski i efektowny styl ceramiki perfekcyjnie łączy się z wysokiej klasy nadrukiem, co pozwala na zaspokojenie potrzeb klientów dotyczących estetyki i elegancji.

więcej »

Projekt układu graficznego reklamy określa się nazwą layout. Zawiera on elementy ilustracji w połączeniu z tekstem i sloganami reklamowymi. Może także zawierać instrukcję dla osób, które odpowiadają za powstanie obrazu.

Aby projekt powstał wpierw przygotowuje się szkice próbne oraz zestaw layoutów w miniaturze. Osoby przygotowujące materiały do gazet, odgórnie mają określone limity powierzchni, które mogą zagospodarować. Zabieg projektowania layoutu jest przeprowadzany sprawniej jeśli autor tekstu współpracuje z grafikiem osiągając wspólny cel jakim jest przekazanie idei w sposób najbardziej wymowny i przyciągający. Cały proces projektowania zaczyna się od przedstawienia projektów wstępnych, spośród, których wybiera się najefektywniejszy, zaś ten w oryginalnym formacie jest przekazywany dalej do realizacji. Najczęściej projekt końcowy realizowany jest przez studio graficzne lub artystę, grafika.

Istnieje 7 typowych form układów graficznych:[1]

  • standardowy, w którym dominuje nagłówek, ilustracja, tekst oraz logo firmy,
  • redakcyjny w którym reklama podobna jest do materiału redakcyjnego,
  • rysunkowa forma przekazu,
  • plakatowy, w którym największą rolę odgrywa warstwa wizualna,
  • wieloobrazkowy ukazujący wiele ujęć produktów w postaci zdjęć,
  • komiksowy, przybierający formę komiksów,
  • kompozycję  kilku obrazów w której powstaje obraz z pojedynczych elementów.

Działalność artystyczna polegająca na projektowaniu graficznym jest bardzo trudnym zadaniem w osiągnięciu zamierzonego celu. Wymaga dużego doświadczenia i umiejętności w perswazyjno-estetycznym rozmieszczaniu elementów kompozycji. Takimi podstawowymi elementami są linie, punkty, płaszczyzna, światłocień, barwa i kolor oraz wiele innych, które tworzą wizualną koncepcję graficzną. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w głównej mierze uzależnione jest od właściwego zrównoważenia kompozycji, kontrastu, proporcji elementów, spadu i marginesów.

Istnieje wiele zasad, w projektowaniu graficznym, które obejmują właściwy przekaz informacji, przyciągnięcie i zainteresowanie odbiorcy. Również kolory odgrywają ważną rolę w procesie percepcji. Wywołują konkretne wrażenia, które odzwierciedlają stan umysłowy odbiorcy. Mają one również znaczenie symboliczne, określone przez kulturę człowieka w której żyje. Odgrywają ważną rolę w projektowaniu layotów, układów graficznych które są dziś jednym z najważniejszych etapów projektowania graficznego.

więcej »

Grawerowanie laserowe to trwała, szybka, precyzyjna i efektywna technika znakowania przedmiotów. Wykonanie znakowania tą technologią sprawia, że zdobiony artykuł wygląda etycznie i bardzo efektownie. Posiadamy urządzenia do grawerowania laserowego w metalu, tworzywach sztucznych, skórze i materiałach skóropodobnych, pleksi, laminatach grawerskich, folii, drewnie, szkle, papierze, gumie a nawet warzywach i owocach. Nasze maszyny wycinają laserem: pleksi, laminaty grawerskie, sklejkę, papier (kartki świąteczne, karnety), elementy makiet, elementy dla modelarzy i wiele innych.

więcej »

Wysoki, czytelny i elegancki pylon jest idealnym drogowskazem, dzięki któremu Twoi Klienci nigdy nie przegapią siedziby Twojej firmy. Pylony (totemy), to pionowe formy reklamowe (stąd nazwa pylon), których głównych zadaniem jest oznakowanie siedziby z myślą o Klientach zmotoryzowanych - choć ich zastosowanie jest dużo szersze.

Pylony reklamowe (totemy), to typ reklamy cechujący się sporymi gabarytami co czyni informację na nim zawartą - czytelną ze sporej odległości. 
Totemy przede wszystkim są zbudowane z profili stalowych, które tworzą konstrukcję reklamy. Treść pylonu może być wykonana w wieloraki sposób - od pleksi poprzez ekrany LED (np. dla stacji benzynowych) po eleganckie lica z dibondu lub stali. Produkujemy totemy z podświetleniem zewnętrznym, wewnętrznym świetlówkowym oraz LED

więcej »
Opisy najpopularniejszych typów kasetonów :
  • Szyldy i Prezentery Grawerowane
  • Kasetony z Dibondu
  • Kasetony Slim i nietypowych kształtów
  • Kasetony Wielkoformatowe (winylowe)
  • Kasetony Profilowe
Ich różnorodność sprawia, że stanowią uniwersalny środek promocji znaków firmowych bądź produktów, jak również doskonale pełnią funkcję informacyjną dla obecnych i przyszłych klientów firmy. Posiadamy w swojej ofercie szeroki wybór kasetonów, które zadowolą gusta nawet najbardziej wymagających klientów. Począwszy od prostych profili aluminiowych po smukłe tłoczone owale, jednostronne bądź dwustronne, wykonane z wysokiej jakości pleksi bądź z wytrzymałego Dibondu, posiadające malowaną proszkowo ramę, podświetlane od wewnątrz świetlówkami lub diodami LED... Jeżeli chcecie Państwo w niebanalny sposób przyciągnąć klientów proponujemy również kasetony o niestandardowych rozmiarach oraz kształtach (np. kształt opakowania produktu, elementów kojarzonych z marką,  strzałki kierunkowej), które dzięki swojej oryginalności wyróżnią Waszą firmę z tłumu.W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy radą i fachową pomocą, dojedziemy na miejsce i dopasujemy kaseton do Państwa potrzeb. Nasze kasetony świetnie wkomponowują się w istniejące elewacje oraz zdają egzamin jako samodzielne formy reklamowe. 
więcej »

 Ten zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią ma ogromne znaczenie w kontaktach biznesowych i prywatnych. Jest to podstawowa i najtańsza forma autoprezentacji. Wizytówka asystuje momentom nawiązywania znajomości. Jest wyrazem kurtuazji i szacunku dla rozmówcy. Współcześnie pełni również funkcje reklamowe. Bardzo praktyczny artykuł ze względu na swoje rozmiary jest łatwy w przechowywaniu. Warto mieć pliczek wizytówek pod ręką, aby oferować swoje usługi potencjalnym klientom. Wizytówka świadczy o kompetencji, dlatego tak ważny jest jej profesjonalny wygląd. Gwarantujemy, że nasze wizytówki przyciągną uwagę odbiorców na dłużej. Proponujemy każdy rodzaj wizytówki: druk wypukły, druk płaski, z tłoczeniem, z lakierem, ze złoceniem oraz z uszlachetnieniem. Może być jednostronna lub dwustronna. Naszą specjalnością jest również druk wizytówki z lakierem wybiórczym. Oraz druk wizytówek o niestandardowych rozmiarach czy wykończeniach. Popularne są również wizytówki foliowane (do wyboru mat czy błysk) oraz wizytówki laminowane. Precyzyjnie wykonany przez nas druk dopełni walory estetyczne produktu. Zapewniamy korzystne ceny i krótkie terminy realizacji zleceń.

więcej »

Dzięki naniesieniu trwałego wzoru lub logotypu na gadżecie promocyjnym, możesz być pewny, że będzie on przypominał o Twojej marce przez lata. Oferujemy nadruki na kubkach, długopisach, breloczkach, kartach, zeszytach, organizatorach czy rozmaitych torbach oraz opakowaniach. Każdy nadruk wykonywany jest w sposób bardzo staranny po to, aby jego aplikacja pozwoliła na stworzenie wyjątkowych, oryginalnych i niepowtarzalnych produktów związanych z Państwa firmą.

więcej »

Technologie znakowania tkanin umożliwiają nadanie im spersonalizowanego charakteru. Ozdobione materiały mogą być wykorzystane zarówno w celach promocyjnych, jak i według indywidualnych potrzeb. Do aplikacji grafik czy napisów stosujemy sitodruk, haft cyfrowy, termotransfer oraz tłoczenie. Są to nowoczesne techniki nadruku, które doskonale sprawdzają się nie tylko na koszulkach, ale również na parasolach, czapkach, bluzach, torbach i innych artykułach wykonanych z różnorodnych materiałów. 

więcej »
Motyw włókna węglowego w folii 3M Carbon to nie jest zwykły nadruk; folia posiada wytłoczony wzór przypominający do złudzenia prawdziwe włókno węglowe, które odbija światło tak jak tego oczekujemy i w zależności od kąta patrzenia uwydatnia jego deseń.
Folia 3M™ Carbon jest termokurczliwa oraz bardzo trwała. Wykonana jest z wielu warstw wysokiej jakości materiału, co pozwala na modelowanie w głębokich wcięciach. Innowacyjna technologia pilnuje faktury folii 3M™ Carbon, która nawet przy profilowaniu skomplikowanego elementu ulega jedynie nieznacznym zniekształceniom. Jakby tego było mało, cała powierzchnia folii Carbon od strony kleju pokryta jest siatką mikrokanalików, które jeśli jest taka potrzeba, pomagają wypchnąć spod folii powietrze.
Unikatowa technologia sieci mikrokanalików w kleju (Comply™) zastosowana w folii 3M Di-NOC™ Carbon pozwala na repozycjonowanie laminatu i ponowne przymiarki. 3M™ Folia Carbon to laminat wiernie oddający strukturę włókna węglowego, ale w dużo niższej cenie i do wszechstronnego zastosowania. Jest łatwy w aplikacji oraz utrzymaniu w czystości. Wizualnie atrakcyjny wzór sprawia, że motyw włókna węglowego stanowi unikalny materiał do dekoracji powierzchni samochodowych zarówno wewnątrz (np. deska rozdzielcza) jak i na zewnątrz auta (maska, dach, lusterka, zderzaki).
więcej »

Grawerowanie laserowe to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni przedmiotu.

Posiadamy lasery typu YAG i CO2, które pozwalają na wykonanie graweru na takich materiałach jak: metal, drewno, szkło, skóra, karton, tworzywa sztuczne, laminaty grawerskie i guma stemplarska.

Zalety technologii:

Precyzja
Z uwagi na komputerowe sterowanie wiązką lasera realne jest tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych logotypów na artykułach podlegających znakowaniu.
Powtarzalność
Nowoczesny laser sprawia, że cała seria artykułów, które mają być znakowane będzie wyróżniała się identyczną aplikacją.
Trwałość
Grawerowanie to usuwanie zewnętrznej warstwy artykułu poddanego znakowaniu, dzięki czemu aplikowany wzór staje się wypukły, stając się jednocześnie wytrzymałym i odpornym na ścieranie.
więcej »
następne >>
Katalog Produktów

 

 

 

 

Strony Internetowe

Aktualności

Google+